آریاپوران، سعید رابطهی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانشآموز با سواد هیجانی دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-59]
آزاده، سید عطاالله شناسایی مسائل روابط معلم-دانشآموز از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 74-45]
آهنچیان، محمد رضا شناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 36-1]
ا
ابراهیمی نیا، علی تحلیل برنامه درسی تربیت زیبایی شناسی و شناسایی راهبردهای آموزشی زیبایی شناسانه در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 192-164]
احمدی، سیروس اثر ظرفیتسازی سازمانی بر یادگیری پایدار با میانجی آموزش چندرسانهای و نوآوری آموزشی در دانشکدههای تربیتبدنی منتخب کشور [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 96-75]
احمدی اصل، فرهاد شناسایی ابعاد یادگیری پوی پا در دانشگاه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 44-25]
احمد حسین، سهیله بررسی نقش نظام آموزش حسابداری در توانمندسازی دانشجویان با میانجی گری تکنولوژی اطلاعاتی در اقلیم کردستان عراق [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 170-147]
ایران دوست، منصور رتبه بندی ابعاد و مفاهیم ظرفیت کارآفرینانهی دانشگاه با استفاده از روش تاپسیس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 163-145]
ایزدی، صمد تاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 282-253]
ایزدی، مهدی بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیتهای طرح مسئله) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 129-100]
اسدیان، سیروس تاثیر روش تدریس مبتنی بر پداگوژی انتقادی هنری ژیرو بر آگاهی از حقوق شهروندی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 165-151]
اسدزاده، حسن اثر تدریس الگومدار بر عملکرد انتظاری و عینی دانشجویان و ارزیابی آنان از استاد [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 160-147]
اعتمادی زاده، هدایت الله رابطهی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانشآموز با سواد هیجانی دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-59]
الله کرمی، آزاد مقایسه نگرش معلمان و مدیران آموزشی درباره استفاده از زبان مادری در آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 58-38]
امین خندقی، مقصود فعالیتها و ادراکات اعضای هیئتعلمی در اجرای درس پژوهی بهمنظور بهبود کیفیت تدریس پژوهش [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 263-231]
ب
باقریان فر، مصطفی شناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 36-1]
برقی، عیسی تاثیر روش تدریس مبتنی بر پداگوژی انتقادی هنری ژیرو بر آگاهی از حقوق شهروندی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 165-151]
بلندهمتان، کیوان واکاوی پیامدها، چالشها و استراتژیهای مدیریت کلاس درس مبتنی بر پرورش تفکر انتقادی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 101-80]
بهمنی، مهری واکاوی عوامل موثر بر ترکتحصیل دختران روستایی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد: مورد استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 194-171]
بهمنی قائدی، ابوالحسن بررسی روش ها و فنون تدریس از منظر قرآن کریم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 99-80]
پ
پارسا، سیداحمد تحلیلی از اثربخشی تدریس به شیوه سماعی در درس عروض، یک مطالعه خود مردم نگارانه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 49-35]
پورداود، محمد استخراج ویژگی های عناصر اساسی برنامه درسی الگوی اشتاینر (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 12-1]
ت
تاجیک اسماعیلی، سمیه مقایسه اثربخشی روش های تدریس بارش مغزی و حلمساله بر تعامل معلم و دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 146-130]
ترکمن، شاپور رتبه بندی ابعاد و مفاهیم ظرفیت کارآفرینانهی دانشگاه با استفاده از روش تاپسیس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 163-145]
ج
جعفریان یسار، حمید تحلیل برنامه درسی تربیت زیبایی شناسی و شناسایی راهبردهای آموزشی زیبایی شناسانه در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 192-164]
جهانی، جعفر طرح مدل ساختاری پیش بینی روحیه پژوهشگری دانش آموزان با استفاده از سبک های تدریس و سبک های تفکر معلمان. [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 241-218]
جوادی، ناهید مقایسه اثربخشی روش آموزش کلاس معکوس وروش سخنرانی براشتیاق تحصیلی دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 176-161]
ح
حاجیان، محدثه فعالیتها و ادراکات اعضای هیئتعلمی در اجرای درس پژوهی بهمنظور بهبود کیفیت تدریس پژوهش [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 263-231]
حاج حسین نژاد، غلامرضا ارائه چارچوب بهینه برای ارزشیابی نظام برنامه درسی در دانشگاه (پژوهش مروری نظامندبه همراه تحقیق کیفی) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 150-121]
حجازی، الهه تجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانشآموزان (شاد): یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 24-1]
حجتی، سید عبدالله تبیین و طراحی الگوی ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رویکرد تئوری داده بنیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 34-13]
حیدریانی، لیلا تأثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوۀ قصه گویی بر سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 54-37]
حیدری سورشجانی، نسرین نقش کیفیت عملکرد اعضای هیئت علمی در یادگیری خودراهبر با میانجی گری خودکارآمدی پژوهشی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 198-177]
حسامپور، زهرا تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از ذهنآگاهی حین تدریس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 37-19]
حسنی، رفیق رتبه بندی ابعاد و مفاهیم ظرفیت کارآفرینانهی دانشگاه با استفاده از روش تاپسیس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 163-145]
حسینی، سید مهدی چالش های آموزش علم به زبان انگلیسی در مقطع ابتدایی شهر حلبچه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 216-195]
حضرتی، عباس طراحی الگوی برنامه درسیِ پژوهش کاربردی برای دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 122-97]
حکیم زاده، رضوان تجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانشآموزان (شاد): یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 24-1]
خ
خالقی نژاد، سید علی تبیین چارچوب مفهومی برنامهدرسی سنجششده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 239-217]
خزایی، آذر بهرهگیری از راهبردهای تکیهگاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 217-198]
خزایی، ثریا بهرهگیری از راهبردهای تکیهگاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 217-198]
ر
راخداپور، اسداله طرح مدل ساختاری پیش بینی روحیه پژوهشگری دانش آموزان با استفاده از سبک های تدریس و سبک های تفکر معلمان. [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 241-218]
ریحانی، ابراهیم بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیتهای طرح مسئله) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 129-100]
رحیمی، عبدالله بررسی روش ها و فنون تدریس از منظر قرآن کریم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 99-80]
رحیمی، غلامرضا تبیین و طراحی الگوی ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رویکرد تئوری داده بنیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 34-13]
زبردست، محمد امجد واکاوی پیامدها، چالشها و استراتژیهای مدیریت کلاس درس مبتنی بر پرورش تفکر انتقادی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 101-80]
زکی خانی، وحید اثر ظرفیتسازی سازمانی بر یادگیری پایدار با میانجی آموزش چندرسانهای و نوآوری آموزشی در دانشکدههای تربیتبدنی منتخب کشور [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 96-75]
زنگنه مطلق، فیروزه تحلیل برنامه درسی تربیت زیبایی شناسی و شناسایی راهبردهای آموزشی زیبایی شناسانه در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 192-164]
زینلی، بهروز مقایسه اثربخشی روش های تدریس بارش مغزی و حلمساله بر تعامل معلم و دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 146-130]
س
سید اردوبادی، سید علیرضا نقش فرهنگ خوشبینی علمی در بهبود یادگیری فراگیران [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 252-236]
سراجی، فرهاد تبیین خلق محتوای الکترونیکی توسط معلمان در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 146-123]
سلیمانی، مجید اثر ظرفیتسازی سازمانی بر یادگیری پایدار با میانجی آموزش چندرسانهای و نوآوری آموزشی در دانشکدههای تربیتبدنی منتخب کشور [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 96-75]
ش
شاکری، رویا رتبه بندی ابعاد و مفاهیم ظرفیت کارآفرینانهی دانشگاه با استفاده از روش تاپسیس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 163-145]
شاهی، سکینه شناسایی ابعاد یادگیری پوی پا در دانشگاه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 44-25]
شاهمحمدی، انور واکاوی عوامل موثر بر ترکتحصیل دختران روستایی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد: مورد استان کردستان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 194-171]
شیربگی، ناصر توسعة حرفهای گامی در راستای تدریس اثربخش (مطالعهی موردی: معلمان ابتدایی شهر سنندج) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 197-166]
شرفی، محمد تعیین روایی و پایایی پرسشنامه عجینشدگی تحصیلی دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 214-197]
شفیعی سروستانی، مریم طرح مدل ساختاری پیش بینی روحیه پژوهشگری دانش آموزان با استفاده از سبک های تدریس و سبک های تفکر معلمان. [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 241-218]
صحرایی، رضا مراد مقایسه نگرش معلمان و مدیران آموزشی درباره استفاده از زبان مادری در آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 58-38]
صفری، مریم رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 144-123]
صفی شلمزاری، سعید بررسی روش ها و فنون تدریس از منظر قرآن کریم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 99-80]
ط
طباطبایی مزدآبادی، سید محسن نقش فرهنگ سازمانی و رهبری تحولآفرین در گرایش به رفتار شهروندی سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 235-217]
ع
عارضی، سوزان بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر بهبود یادگیری مهارت های پایه ای زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 88-72]
عارفی، محبوبه بهرهگیری از راهبردهای تکیهگاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 217-198]
عباسی، فهیمه تجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانشآموزان (شاد): یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 24-1]
عباسی کسانی، حامد تبیین خلق محتوای الکترونیکی توسط معلمان در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 146-123]
عزیزی، رحمان ارائه چارچوب بهینه برای ارزشیابی نظام برنامه درسی در دانشگاه (پژوهش مروری نظامندبه همراه تحقیق کیفی) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 150-121]
عزیزی شمامی، مصطفی تاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 282-253]
عسگرخانی، ابومحمد تاثیر آموزش به زبان مادری بر نشاط و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دو زبانه [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 260-239]
علی عسگری، مجید ارائه چارچوب بهینه برای ارزشیابی نظام برنامه درسی در دانشگاه (پژوهش مروری نظامندبه همراه تحقیق کیفی) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 150-121]
علم الهدی، جمیله شناسایی موانع بکارگیری کلاس معکوس در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 230-212]
قادری، مصطفی ارائه چارچوب بهینه برای ارزشیابی نظام برنامه درسی در دانشگاه (پژوهش مروری نظامندبه همراه تحقیق کیفی) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 150-121]
محمدی، سردار تصمیم دبیران تربیت بدنی به استفاده از فناوری در آموزش: کاربرد مدل تئوری رفتار برنامه ریزی شده [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 211-193]
محمدی، عادل تاثیر آموزش به زبان مادری بر نشاط و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دو زبانه [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 260-239]
محمدی، مهدی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از ذهنآگاهی حین تدریس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 37-19]
محمدی، مهدی رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 144-123]
محمد جعفری، خاطره رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 144-123]
محمدی نائینی، مژگان تحلیل برنامه درسی تربیت زیبایی شناسی و شناسایی راهبردهای آموزشی زیبایی شناسانه در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 192-164]
مختاری، زینب تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از ذهنآگاهی حین تدریس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 37-19]
مخدومی، حسن تبیین و طراحی الگوی ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رویکرد تئوری داده بنیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 34-13]
میر عباسی، سید باقر تاثیر آموزش به زبان مادری بر نشاط و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دو زبانه [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 260-239]
میرغفاری، فاطمه رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 144-123]
مظفری، افسانه مقایسه اثربخشی روش های تدریس بارش مغزی و حلمساله بر تعامل معلم و دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 146-130]
معارف، پریسا رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 144-123]
مهرعلیزاده، یداله شناسایی ابعاد یادگیری پوی پا در دانشگاه [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 44-25]
موسوی، فرانک واکاوی مهارت تعویض مخاطب در کلاس درس بر اساس الگوی داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 120-102]
ن
ناصری جهرمی، راحیل تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از ذهنآگاهی حین تدریس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 37-19]
ناصری جهرمی، راحیل رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 144-123]
ناصری جهرمی، رضا تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از ذهنآگاهی حین تدریس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 37-19]
ناصری جهرمی، رضا رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 144-123]
نجف نژاد، فاطمه تاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 282-253]
نیرومند، لیلا مقایسه اثربخشی روش های تدریس بارش مغزی و حلمساله بر تعامل معلم و دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 146-130]
نژاد ایرانی، فرهاد تبیین و طراحی الگوی ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رویکرد تئوری داده بنیان [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 34-13]
نصر اصفهانی، احمدرضا شناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 36-1]
نصیری هانیس، غفار تأثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوۀ قصه گویی بر سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 54-37]
نظری پور، محمد بررسی نقش نظام آموزش حسابداری در توانمندسازی دانشجویان با میانجی گری تکنولوژی اطلاعاتی در اقلیم کردستان عراق [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 170-147]
و
ویسی، معصومه واکاوی مهارت تعویض مخاطب در کلاس درس بر اساس الگوی داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 120-102]
ه
هاشمی، سید احمد طراحی الگوی برنامه درسیِ پژوهش کاربردی برای دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 122-97]
هدایتی، اکبر تبیین چارچوب مفهومی برنامهدرسی سنجششده دوره کارشناسی: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 239-217]
ی
یاسینی، علی واکاوی محتوای رنج احساسی در تدریس ریاضی: گفتمان کاوی الگوهای ذهنی معلمان با تکنیک کیو (Q) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 122-89]
یافتیان، نرگس ارزیابی خطاهای دانشآموزان پایه چهارم بر اساس مدل تحلیل خطای نیومن در حل مسائل ریاضی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 71-50]
یعقوبی، مهدی تاثیر روش تدریس مبتنی بر پداگوژی انتقادی هنری ژیرو بر آگاهی از حقوق شهروندی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 165-151]
یوسف زاده چوسری، محمد رضا استخراج ویژگی های عناصر اساسی برنامه درسی الگوی اشتاینر (یک مطالعه ترکیبی) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 12-1]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد